אין הזדמנות שניה לרושם ראשון
במכירה, הרושם הראשון מאוד קובע.ברגע הראשון, כשהלקוח רואה אותך,במקרים רבים,בראש הלקוח נתקבלה החלטה אם הוא קונה ממך, או לא.
זו יכולה להיות החלטה בתת מודע, הלקוח ייתכן שאפילו לא יודע אותה בהכרה. הרושם הראשון: מהמראה, מהחיוך, מהלבוש, מהריח,מהאישיות הקורנת או לא, מלחיצת היד, מהאיחור, מהמילה הראשונה... קובע לגבי החלטת הקניה.
הלקוח צריך לקנות קודם כל אותך כאדם: אישיות, מראה, חיוך, צריך לחבב אותך, שיהיה לו קליק אתך, אמון בך...אז הוא יכול להמשיך את הפגישה אתך. אתה תחשוב שהוא אתך, שיקנה ממך,ובסוף הוא יאמר לך "לא", כאשר ההחלטה התקבלה בראשו כבר ברגע הראשון, בהתרשמות הראשונה.
אתה לא תדע מה הסיבה שקבלת "לא" - תחשוב שזה המחיר, שזה העיתוי, שזה המתחרה: כל ההתנגדויות הלא אמיתיות ...אבל אם תחקור טוב ותשפר את הרושם הראשון: בתדמית, בסגנון, בלבוש, ביצירת קליק, בדיבור,לא על עצמך,אלא על מה שמענין את הלקוח, סיכוייך גדולים יותר כבר מההתחלה שהלקוח יקנה אותך, ואחר כך, בעקבות זאת, את המוצר שלך.
במכירה, הרושם הראשון מאוד קובע.ברגע הראשון, כשהלקוח רואה אותך,במקרים רבים,בראש הלקוח נתקבלה החלטה אם הוא קונה ממך, או לא.
זו יכולה להיות החלטה בתת מודע, הלקוח ייתכן שאפילו לא יודע אותה בהכרה. הרושם הראשון: מהמראה, מהחיוך, מהלבוש, מהריח,מהאישיות הקורנת או לא, מלחיצת היד, מהאיחור, מהמילה הראשונה... קובע לגבי החלטת הקניה.
הלקוח צריך לקנות קודם כל אותך כאדם: אישיות, מראה, חיוך, צריך לחבב אותך, שיהיה לו קליק אתך, אמון בך...אז הוא יכול להמשיך את הפגישה אתך. אתה תחשוב שהוא אתך, שיקנה ממך,ובסוף הוא יאמר לך "לא", כאשר ההחלטה התקבלה בראשו כבר ברגע הראשון, בהתרשמות הראשונה.
אתה לא תדע מה הסיבה שקבלת "לא" - תחשוב שזה המחיר, שזה העיתוי, שזה המתחרה: כל ההתנגדויות הלא אמיתיות ...אבל אם תחקור טוב ותשפר את הרושם הראשון: בתדמית, בסגנון, בלבוש, ביצירת קליק, בדיבור,לא על עצמך,אלא על מה שמענין את הלקוח, סיכוייך גדולים יותר כבר מההתחלה שהלקוח יקנה אותך, ואחר כך, בעקבות זאת, את המוצר שלך.
בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
http://www.loveyoursuccess.net